Skip to content

Julstressen

december 12, 2011

Den stora årliga julstädningen pågår här hemma, och som alltid när jag stor-städar så kan jag inte låta bli att möblera om lite. Byta ut några lampor, ändra plats på tavlorna och byta dukar.
Rensa och sortera.

Deadline är på fredag kl 14:00, då landar bästa svärfar på svensk mark och då ska det vara ett tipp-topp hem som han ska fira jul och nyår i med oss, och dessutom så ska han bo här.🙂

Min fina Millitita kom förbi på en fika men fick ont i rumpan och åkte hem.
Och Martin kom hem från jobbet vid lunch med ordentlig värk i örat.

Kvällen tillbringades vid datorn där jag gjorde de årliga fotokalendrarna på barnen som skall ges som julklappar till stor-familjen…


All denna julstress med paket, mat och städning. Men om det är någon gång jag älskar stress så är det julstressen!

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

