Skip to content

Orken tar slut nu

december 22, 2011

Lagom till att julmaten ska lagas, granen ska kläs och de sista julklapparna skall handlas så tar min ork slut. Jag ger upp nu! Förhoppningsvis vaknar jag imorgon och har nya krafter. Kanske kommer julens ande förbi inatt och ger mig en injektion med lite Christmas Spirit, får hoppas på det…

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. Annelie permalink
    december 23, 2011 10:59 f m

    Men kära fina du vad jobbigt det låter! Är det för svärfar är på besök som det blir lite stressigt och du vill fixa lite mer, Eller blir du alltid stressad inför julen, Jag vet inte varför jag inte blir det, kanske för att vi inte handlar så mkt julklappar 🙂 och för att Eli redan klädde granen i november och 511 gånger om igen efter det. På julafton ska vi bort så vi ska bara bidra med ett bakverk och purjolökspajer , blir enklare att dela på sakerna. Vad jag vill säga är att ta det luuuuungt no stress, man får hjälpas åt och inte ha så höga krav när man har barn. Allt du gör blir så himla fint ändå. GOD JUL till er från oss!

Kommentera

