Skip to content

Dagens…

december 31, 2011

Jag bestämde mig i morse för att borsta ut håret. Hej ångest!


Den här bilden tog jag för att visa hur jag såg ut ” före ”, tyvärr blev det inget ” efter ” så jag ser ungefär ut sådär fortfarande….

Ossian och jag gick ut och promenerade, glada i hågen!


Ossian somnade i vagnen och vaknade med feber😦
Helt rödmosig är mitt lilla troll.


Ikväll har vi ätit nyårs middag med svärföräldrarna. Lite olika plock som milanesas, friterad kyckling, sallader, ostar, oliver….

Ossian har 39 graders feber så vi är nog inte uppe till tolvslaget, men det brukar vi inte vara….

Gott nytt år kära vänner och bittra ovänner!

20111231-215622.jpg

One Comment leave one →
  1. december 31, 2011 11:41 e m

    Gott Nytt År Therese, ingen ovän men dock en aningen bitter, hahah… Nee nu skall allt 2012 bli en aningen bättre än förra året!!
    Synd om Ossian, all denna feber som finns, vart kommer den i från😦

Kommentera

