Skip to content

Falla

januari 2, 2012

Ossians höga feber ger sig inte och mitt i allt får jag ett jobbigt telefonsamtal. Allt faller, jag faller. Blir så jävla ledsen.

Har legat i sängen med Ossian och stirrat in i tapeten hela dagen.

Från och med imorgon ska jag ta bort allt negativt. Leva i nuet, ta tillvara på det fina, min familj. Allt ledsamt kommer jag gräva ner, glömma bort och gå vidare. Jag har inte lust att må dåligt så jag ska skita i det…. Prata ut och bearbeta, nä, lägga locket på, ja.

– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer leave one →
  1. frusandra permalink
    januari 2, 2012 4:56 e m

    Stor kram min vän! Jag tänker på dig.

  2. Hanna permalink
    januari 2, 2012 5:02 e m

    Åh! Kram på dig!!

  3. januari 2, 2012 5:47 e m

    Jobbigt att febern inte ger sig,det är hemskt när den är som värst. Och annat svårt – hoppas att det med blir bättre.

  4. sandra permalink
    januari 2, 2012 9:44 e m

    kram till dig❤

Kommentera

