Skip to content

Ny era

januari 2, 2012

Göta Petter! Jag ska hämta mina maskiner och lämna tillbaka nycklarna till studion.
Jag kommer inte börja jobba där när föräldrarledigheten är slut. Pratade med kollegan idag och jag kände att det är bäst så.

Det har gått så många år och nu är det Martins musik som storsatsningen ligger på. Jag kan inte satsa fullt ut på tatuerandet ifall Martin är på turné.

Antingen tar jag upp det igen när barnen är större eller så byter jag bana. Siktet är inställt på att gå basåret på tillskärarakademin men innan dess kommer jag gå en tapetserare-utbildning 🙂
Så sysslolös blir jag inte….


Det känns ändå vemodigt att sluta…det fanns många många fina stunder och mycket kul folk jag lärde känna.
Men nu är det slut…..eller ja, det tog slut för ganska länge sedan. 🙂

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. sandra permalink
    januari 2, 2012 9:41 e m

    och vilken otur det är för mig… 😉

Kommentera

