Skip to content

Trettondagsafton-firande

januari 6, 2012


När Martin tog med sig Nico till replokalen så kilade jag över till Pia och åt fin-middag. Är det trettondagsafton så är det….

Trevligaste dagen på länge. Barnen lekte så bra, maten var god. Det gick att virka och prata, och så vägde jag mig! Jag trodde att jag hade gått upp massor under julen men inte, inte ens ett gram!
15 kilo har jag gått ner på ett år. Nu ska jag försöka gå ner de sista 15 kilona på ett halvår… Ska nog gå! Och om det bara blir -10 kg så är det också ok, så länge jag känner mig stark och själv trivs. Att vara lite tjock gör la inget… Att vara ohälsosamt fet är en annan femma.

Det blev ganska sent ikväll ( 20:00 ) och Nelson fick på sig pyjamas innan vi gick, så otroligt gullig! Funderar på att försöka sy nåt liknande till Ossian att sova i…


Och på tal om sömn, Nico sover i egen säng och båda våra barn har de senaste dagarna somnat 20:00. För första gången på flera år har vi haft egentid! Lyxigt!

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

