Skip to content

Samtal från dagmamman

januari 11, 2012

Idag för första gången så ringde dagmamman och berättade att Nico hade 38,5 graders feber. Ångest var att jag dammsög så det tog 45 min innan hon fick tag på mig och då hade Nico somnat där och jag kände mig väldans oansvarig…


Nu ligger Nico i soffan och äter glass.

Martin är hos min forna kollega och tatuerar halsen Ikväll så jag har beställt pizza..och så har jag rotat fram lite godis också, när man är sjuk så får man….


Ossian är den enda friska och han försöker få igång Nico att vilja leka, men Nico blir mest ledsen och tycker att det är jobbigt…

Hughh…. Måtte måtte Nico vara frisk imorgon så att vi kan gå ut annars blir jag nog knäpp.

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

