Skip to content

Blixten

januari 12, 2012

Så fort Ossian märker att jag ska ta kort så ler han …och blundar.


Nu är Ossian också sjuk, ingen feber men tjockt snor som bara rinner och rinner…. Det går inte att amma och han sätter i halsen när han äter.

Nico hade 39,9 grader innan idag. Bägge barnen har diarré och har sympati bajsat, under två timmar gjorde jag inget annat än bytte blöjor och bytte kläder, pruttar är inte att föredra när man har kass mage, om ni hajjar.

Imorgon får jag hjälp av svärmor som är ledig. Kanske får Nico åka till henne och vila, han har lite svårt med en energisk Ossian här hemma, och Ossian vilar inte när Nico är hemma. Nico bad om att få åka till henne för att få se på Dora i lugn och ro.

Usch vad det inte känns bra. Jag vill inte vara ifrån nåt av mina barn när de är sjuka ju!

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. Sandra permalink
    januari 12, 2012 7:55 e m

    Visst känns det illa, MEN tänk att det är bättre för de bägge.. Och att nico vill se Dora ifred😉 gullunge!

Kommentera

