Skip to content

Tröst-shopping

januari 15, 2012

Fick ett psykbryt när Martin kom hem efter repet. Hyperventilerande med fladdrande näsborrar gick jag till Farsta, första promenaden på 6 dagar.
6 dagar inomhus med två sjuka barn gör en galen ska ni ( som inte har barn ) veta!

Väl i Farsta köpte jag de obligatoriska ” det-är-synd-om-mig-plast-djuret ” till båda barnen, sabeltandad tiger till Nico och en säl till Ossian.

3 tröjor var till barnen på Åhléns ” 3 reafynd betala för 2 ” , lite gulliga dekorationer till barnens rum på Indiska, innetofflor till mig och Take-away från Burger King.


Nu väntar jag på bussen, lycklig och utmattad. Ska bli skönt att komma hem🙂

– Posted using BlogPress from my iPhone

9 kommentarer leave one →
  1. januari 15, 2012 4:54 e m

    hahaha du är för go! ja man kan verkligen behöva andas frisk luft och få vara ensam en stund efter 6 innedagar med 2 sjukisar. Jag fårstår 100 %🙂 igår var jag i väg 4 tim med endast Avril sovandes i vagnen och kunde prata ostört och promenera i solen med en god vän..det var underbarrrrt! stor kram till dig

    • januari 15, 2012 11:13 e m

      Ja sånt ger en energi för flera dagar!!🙂 Hade ni sol? Jag minns inte ens hur solen ser ut…. Men idag är jag glad ändå🙂
      Kraaaam

      • Annelie permalink
        januari 16, 2012 10:42 f m

        Ja vi har haft sol några enstaka dagar, det förändrar allt och då gillar jag helt plötsligt januari:) sen blir det lättare att leva med en inte så sur sambo hahah som hatar svenskt bajsklimat..så skönt att slippa höra på alla klagomål, synd att klagomuren inte ligger i malmö🙂

      • januari 16, 2012 11:24 f m

        Ha ha ha ha är det såpass? Hi hi… Martin stackarn går med långkalsonger hela året om förutom juni-juli-aug. Och fryser konstant, men han är inte så förtjust i väldigt varmt heller, han är som jag…runt 16-19 grader är perfekt!
        Nästa vinter har vi det skönt! Kramelikram till er!❤

  2. Lina permalink
    januari 15, 2012 8:08 e m

    Jag älskar dej.

    • januari 15, 2012 11:08 e m

      Älskar och saknar dig jätte jätte mycket, hatar att bo så långt ifrån dig!❤

  3. Sandra permalink
    januari 15, 2012 9:37 e m

    Åh vad härligt! Jag förstår VERKLIGEN behovet att få komma ut en stund ensam…

    • januari 15, 2012 11:10 e m

      Oj, gäller samma dig nu? Längesedan du hade en egen stund?
      Mörkret och det grå vädret gör ju sitt också…. Jag vill ha vår!

  4. Annelie permalink
    januari 16, 2012 7:23 e m

    ja det är så pass och lite till..hahaha men om jag ska generalisera uruguayare så ligger det lite i kulturen att klaga och vara negativ hahaha

Kommentera

