Skip to content

Utställning o bebis

januari 18, 2012

En riktigt bra dag har jag haft idag! Träffade bästa vännen S och åt lunch samt kikade på en konstutställning på Konstfack.

Jag blev bjuden på vernissage förra veckan men sjuka barn satte käppar i hjulet, men på sätt och vis bara bra för idag var hon som hade utställningen, A-L , själv där och vi kunde prata och fördjupa oss.
Ofta när jag är på nåt konstsammanhang så funderar jag på hur konstnären tänk sig. Idag fick jag inblick och vi pratade om olika syn och känslor på det hela.
Vad det var är svårt att säga, projektor-film-ufo-ljus-konst om man frågar mig. Jäkla ballt och givande var det.

Mitt i allt får jag dessutom ett sms från en kompis som fått en dotter idag på morgonen, hon har tre pojkar sen tidigare.

( Lika gammal som jag och fyra barn, den äldsta 6 år.
Jag vill också ha fyra barn, åh vad jag längtar efter att bli gravid igen! )

Jag var så uppfylld av energi när jag åkte hem, riktigt fin dag!

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

