Skip to content

Pinnstolar

januari 19, 2012

När jag väntade på hissen så kom en man ut med fem pinnstolar, precis såna som jag velat ha. ”- det var himla snygga stolar du har ” sa jag när jag gick in i hissen och mannen såg frågande ut. ” Tycker du verkligen det, jag tänkte gå och slänga dem, men vill du ha dem så får du dem ”.
Sjukt va? Och sant.


Men vitt är inte min färg så jag ska måla om dem. Antingen gula eller röda…eller blandat?

Helt otroligt, jag är fortfarande i chock.

– Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer leave one →
  1. Sandra permalink
    januari 19, 2012 6:13 e m

    Men sånt händer ju bara inte!!! Ser ju ut som lilla Åland ju. Grattis!

    • januari 19, 2012 6:53 e m

      Ja och så är de stämplade från Lammhult och när jag kollar där så säljs lilla Åland där, så mycket möjligt🙂

  2. januari 19, 2012 6:46 e m

    Verkligen jättefina. Blir kanonfint med gula/röda. Jättegrattis!

  3. Sandra permalink
    januari 19, 2012 7:13 e m

    Åh så snygga! Vad kul!

  4. januari 19, 2012 7:50 e m

    åååååå va fina!!!
    Lyckost!

  5. januari 19, 2012 9:04 e m

    Vad roligt!!🙂

Kommentera

