Skip to content

Gröna, Gula eller röda

januari 20, 2012

Vilken färg blir snyggast att måla pinnstolarna i ?


Den gröna färgen är snygg! 5 gröna eller en färg av varje? Grön, gul, röd, blå och orange?

Eller röda, kanske är enklast med en färg? Och det ger väl ett mer städat intryck i vårt ganska brokiga, stökiga hem?

– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer leave one →
  1. Sandra permalink
    januari 20, 2012 10:52 f m

    Vi älskar våra röda stolar, tycker dom piggar upp men ändå smälter in bra. Jag skulle nog köra på en färg till en början, man kan ju ändra sig senare. Kram!

  2. januari 20, 2012 12:36 e m

    Jag skulle också köra på en färg enbart, även om det kan se coolt ut med olika så blir det lätt en stökigare känsla. Jag är otroligt svag för gult & älskar gula pinnstolar!

  3. Linda permalink
    januari 21, 2012 1:31 e m

    Jag funderar också vilken / vilka färger jag ska välja till mina pinnstolar. Lutar åt att alla blir röda! Eller röd gul grön för att få till en reggae-känsla! Lycka till med målandet! //Linda

    • januari 22, 2012 11:55 f m

      Ja röda känns som ett säkert kort, kan inte gå fel! Reggae stolar låter däremot coolt, fast jag får en bild i huvudet på att det kommer se ut som den där klassiska brio-skallran i trä som har alla de färgerna🙂 den är ju dock ganska snygg…

Kommentera

