Skip to content

Härliga måndag

januari 23, 2012

Nico är hos dagmamman, Ossian sover och jag har slängt mig ner på soffan med min nyvirkade sjal, med garn från Uruguay, över axlarna och en kopp kaffe.


Jag har en extremt mysig stund!

Efter lämning idag tog jag och O en promenad med pulkan till affären och handlade. Träffade på lite andra morsor med barn och den lilla promenaden tog nästan 2 timmar.

Borde städa, tvätta och laga mat…men tar nog en till kopp kaffe till…. Lugna stunder växer ju inte på träd direkt.

– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer leave one →
  1. Sandra permalink
    januari 23, 2012 12:29 e m

    Åh den stunden är du sååå värd!! Tvätt och disk vinner man aldrig över. Kram

  2. januari 23, 2012 3:16 e m

    ser härligt ut! Och så jäkla fin sjal du har gjort!
    Du är så ”innibengen” duktig!
    kram

  3. Scholietta permalink
    januari 23, 2012 4:48 e m

    Superfin sjal! Vill också kunna göra en sån! Har iaf kunnat producera en stickad mössa och ett par halvfärdiga benvärmare. Men Sandra ska lära mig virka sen!🙂

Kommentera

