Skip to content

Snö

januari 24, 2012

Barnen älskar snö, och jag tycker att det är underbart att vara ute på dagarna nu.
Det är så upplyst och ljust. Jag fylls av en otrolig energi och jag är så tacksam över att bo i ett land med 4 så olika årstider.


Idag träffade Nico ett annat barn i backen i samma ålder som han hade jättekul med. De sprang iväg och hoppade i snödrivor och skrattade massor, det är så fint hur han får kontakt och leker med andra, blir omtyckt och tycker om. Jag blir rörd av det.

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. Annelie permalink
    januari 24, 2012 8:47 e m

    jag förstår att ni njuter! tror vi får flytta till sthlm för i Skåne finns det bara 2 årstider numera vår och höst. underbara bilder på barnen.

    • januari 24, 2012 10:16 e m

      Ja, ni borde flytta hit! Underbara vintrar och tropiska somrar 😉 hi hi, nä men skoj hade det verkligen varit! Kram

Kommentera

