Skip to content

Kärleksförklaring

januari 26, 2012

Nicolas sa så fina saker till mig innan jag gick till sykursen ikväll.  Vi satt vid köksbordet så tittade han på mig och sa ” Vet du, jag älskar dig min lilla mamma…. jag älskar dig när jag är hos dagmamman, när jag är och fikar, när jag tittar på TV…och när jag är och tittar på alla läskiga gorillor och hajar, jag älskar dig hela tiden. ”

Det är nog det vackraste någon har sagt till mig.

One Comment leave one →
  1. Sandra permalink
    januari 26, 2012 10:49 e m

    Finingen❤!

Kommentera

