Skip to content

Det räcker nu!

januari 27, 2012

The båtten is nådd, hur långt kan man sjunka hur kasst kan man må?

Blä! Jag hostar avgrundshostningar och snorar så jag blir yr, Ossian är på ungefär samma nivå och Nico är pigg, glad och hemma. Dvs ingen vila ingen ro. Jag ligger i sängen med en sovande Ossian men vågar ( kan inte heller ) inte somna ifall Nico får för sig nåt hyss.
Hur ofta och hur mycket förkyld kan man vara? Jag är jämt sjuk för bövelen!


( så här ser en extremt täppt Ossian ut )

För första gången någonsin har jag fått ringa och be Martin komma hem från jobbet, det här går inte ….

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. januari 27, 2012 5:31 e m

    Ja det kan man undra, fattar inte varför det inte finns nån kur som fixar sånt där virus i ett naffs. Kram

Kommentera

