Skip to content

Vackert tyg

januari 27, 2012

Jag är så kär i det här tyget, jag skulle aldrig kunna klippa i det så nu har det åkt upp på väggen istället!


– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. januari 27, 2012 10:35 e m

    Herregud, jag trodde det var mitt kök men tänkte ”…men VEMS är barnet?!” 😀

    Underbart, JA½

    • januari 28, 2012 8:56 e m

      Ha ha ha ha ha, vilken chock!

      Kom på när jag satte upp det att du också har det, bra smak. Vet du om det finns i fler färgställningar? Mår ni bättre nu förresten?

Kommentera

