Skip to content

Dags att besöka doktorn?

januari 28, 2012

Fy faaan vad dåligt jag mår! Och nu hostar jag med hela lungorna och det låter för jävligt, samt att jag har ont i huvudet och i näsan, och runt näsan eftersom huden som skulle suttit där befinner sig på toalettpapper, bortslitet tillsammans med snor! Ja, det är precis så överjävligt! Fy fasen! Imorgon drar jag till sjukan!

– Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer leave one →
  1. januari 28, 2012 7:53 e m

    😦 stackare, hoppas det finns nått som hjälper och lindrar!!

    • januari 28, 2012 8:59 e m

      Ja😦 det är ordentligt synd om mig nu😦

  2. januari 28, 2012 10:32 e m

    Ja det är nog bra du går dit i morgon, nått måste de väl ha som kan hjälpa!!!

  3. januari 29, 2012 7:37 f m

    Säg till om jag ska skjutsa dig! Det gör jag så gärna. Det är inte klokt vad sjukdomarna har jagat er senaste tiden.

    • januari 29, 2012 7:44 e m

      Du är världens gulligaste! Jag tog bussen, satte mig längst bak o andades i halsduken. Vill inte smitta någon och absolut inte dig! Men om du visste hur mycket jag uppskattar att du frågar! Stor kram!

Kommentera

