Skip to content

Molos vapen

januari 29, 2012

Världens mest överskattade märke måste vara MOLO. Jag är med i en grupp på FB som säljer/ köper beg danska märken. Och 90% av kläderna är MOLO, och trots att det är begagnat så är det överpriser, på inte så snygga kläder. ( De har snygga regnbågskläder, men det kan man även hitta på småfolk och villervalla ).

Men anledningen till att jag absolut aldrig skulle sätta på mina barn MOLO är pga av att de hade en vapenkollektion för ett par år sedan. Osmakligt, och vad säger det om företaget?


( ja, jag har bloggat om det förr men det är värt en uppdate tycker jag. Och lite påminnelse till släkt och vänner att aldrig handla MOLO till barnen )

– Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer leave one →
  1. januari 29, 2012 8:19 f m

    Fast deras overaller är helt klart bäst.. Men jag förstår precis va du menar..
    Ang din förkyldning så är det mykoPlasma som härjar och det behöver man ofta dunder antibiotika till för att bli helt frisk, fråga dr om du ska dit..

    • januari 29, 2012 7:43 e m

      De tog inga prover men hon uteslöt att det var nåt jag behövde antibiotika mot… Jag vill bara ha nåt så jag mår bra!!😦

      Ang MOLO och de andra kläderna i den där gruppen, är det inte väldigt dyrt??

      • januari 30, 2012 11:01 f m

        Konstigt att inte dr kollar upp de då det är utbrott av de nu..
        Jag har köpt en lurv och vantar av molo därifrån. Men man hittar faktiskt billigare på tradera..

  2. januari 29, 2012 11:24 f m

    Den gruppen vill jag hitta! Ful dress dock:/ Gissar med på den där mykoplasman, vi har varit förkylda i en månad men J tror inte vi får medicin för vi inte har feber. Har du feber med?

    • januari 29, 2012 11:51 f m

      Jag ska försöka lägga till dig i den! Men det är dyrt! Jag gillar småfolk men man tjänar nästan inget på att köpa beg där. Ex så tar de 180 kr för en tröja som kostar 245 kr ny och frakt på det! Jisses!
      MOLO är snäppet värre!

    • januari 29, 2012 11:53 f m

      Ja, jag har haft feber… Bör jag gå till doktor då?

  3. Annelie permalink
    januari 29, 2012 7:09 e m

    bojkotta oavsett andra bra kläder. helt sjukt att ha motiv med vapen på barnkläder, hur tänker man…

    • januari 29, 2012 7:46 e m

      Ja helt j•••a sinnessjukt! Till bebisar och barn! Jag fattar inte!!

Kommentera

