Skip to content

Toalett-träning

januari 30, 2012

Idag har Ossian suttit på toaletten, på eget initiativ! Han drog i sin blöja och bankade på toalettdörren, jag tog av honom och satte han på toaletten, så kom en prutt och Ossian sa nöjt ” där ”, så var det klart. Stort.


Idag har Nico varit hos svärmor och jag har försökt vila med Ossian. Jag mår faktiskt bättre idag, och detsamma gäller de kortväxta i hemmet. Det går åt rätt håll.

Ikväll har jag kikat på ” Sofias Änglar ”, det var om en mördad tjejs familj och mördaren var en bekant och kund till mig.
Han tog sitt liv efter att han tagit hennes. Så tragiskt och sorgligt från början till slut.
Och så konstigt för de tar kontakt med en advokat i programmet och det är samma advokat som jag anlitade åt en kille när jag jobbade på behandlingshem. Ja, allt hänger ihop på nåt konstigt sätt… Usch, det programmet tog på krafterna, stackars allas familjer…

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. Sandra permalink
    januari 30, 2012 10:57 e m

    Stora killen🙂 skönt att det går åt rätt håll! Kram

Kommentera

