Skip to content

Folkskygg

januari 31, 2012

Sen i torsdags har jag inte gått utanför dörren..vad är det..5-6 dagar.
På Hemköp lär dom tro att jag är död eller utomlands.

Och nu har jag fastnar lite i ” att-inte-göra-något ” lunken. Jag gör inget kreativt, jag städar, lagar mat och tar hand om barnen, resten sitter jag mest bara och tittar på när de leker. Orken och lusten är borta.
Tanken på att gå ut känns skrämmande, jag har blivit folkskygg.


När Ossian sovit klart ska vi gå ut. Läskigt!

Jag tror jag är frisk nu, så gott som. Avgrundshostningarna är kvar och musklerna har förtvinat, men huden runt näsan börjar komma tillbaka. Däremot blir det ingen skola ikväll, så pigg är jag inte. Men jag har massor att tråckla och det kan jag göra hemifrån.

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

