Skip to content

-13

februari 3, 2012

Det var -13 grader när jag lämnade Nico, svinkallt!


Så såg jag det här. Det här är ju sjukt, kan man ens gå utanför dörren om det är så kallt? Fryser saliven till is om man öppnar munnen?

Visst, jag är ett stort fan av våra fyra årstider men nån måtta får det väl ändå vara?

Vi funderar på att resa nånstans i mars / april. En vecka, barnvänligt hotell, hyffsat varmt ( inte mindre än 18 grader )…tips någon på bra resebyrå och hotell?


– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. februari 3, 2012 12:20 e m

    Massa restips har jag! 🙂

    Och hade en vän som bodde i Gällivare med som pluggade med oss på gymnasiet. Hon sa att de alltid hade värmegarage och om de skulle iväg och handla till exempel så satte de sig i varm bil och alla affärer hade värmegarage så man inte behövde gå ut 🙂

    • februari 3, 2012 10:40 e m

      Ge mig tips då!!!! 🙂

      Ha ha ja ha, där fick jag svar på det! Det känns som att Gällivare och allt där uppe är nåt annat land! Oj vad stockholmare jag känner mig när jag säger så…

Kommentera

