Skip to content

Krispig vinterdag

februari 4, 2012


Idag var årets vackraste dag, kanske en av mina vackraste dagar någonsin. Solen och snön, krispigt … (= till dig Sandra )


Vi var med barnen på isen, Ossian sprang och sprang och Nico fick prova på skridskor för första gången.
Han hade nog trott att det var enklare än vad det var, och lite besviken var han när vi gick hem.
Han frågade mig ifall jag kunde åka när jag var lika liten som han och så undrade han om han någonsin skulle kunna åka som de stora barnen. Lilla gubben….


Jag tycker att det är lite läskigt med isen men om den tål en traktor så borde den ju hålla för mig, om jag inte står still på samma ställe vill säga….


– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. Sandra permalink
    februari 5, 2012 10:20 e m

    Ja, krispigt var det ;)! Dimman var otroligt vacker! Vad lyckliga vi är som bor så fint….

Kommentera

