Skip to content

Blingo

februari 5, 2012

Idag var en försäljare från Blingo här och visade kläder, och det var jättelyckat! Supertrevligt och det shoppades så mycket att jag fick dubbel värdinne bonus och utöver det så fick vi en tröja gratis för att vi handlade så mycket🙂
Det blev mycket kläder till ganska billigt pris. Och bra ekologiska kläder! Kolla in http://www.blingo.se


( Nico i sin gratis tröja )

Vi fick besök av en liten tre månaders bebis och Nicolas älskar bebisar så han pussade, kramade och höll hans hand samtidigt som han viskade hur söööt han var och ” gollig ”.


Han vill ha en ny bebis nu för ” bebisar är det sötaste som finns ”.

Fin söndag! Tack alla ni som kom!

– Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer leave one →
  1. frusandra permalink
    februari 5, 2012 4:57 e m

    åh vad jag hade velat komma! stor kram

  2. februari 5, 2012 6:10 e m

    Jag med, hade verkligen sett fram emot det. Det ska bli så skönt när flytten är över och vi är installerade. Kram

  3. blixa09 permalink
    februari 5, 2012 9:38 e m

    Jag är också jätteledsen att jag missade. Du får anordna samma snart igen helt enkelt!🙂

  4. Sandra permalink
    februari 5, 2012 10:18 e m

    Å vi är hemma och är, ja du gissar rätt, SJUKA! Igen! Vad är det frågan om?! Blingo har jättefina kläder, precis den som nico fick köpte jag till Svea, så fint mönster och toppenkvalitet! Ordna igen när jag jobbar igen så kommer jag – så får du trippelbonus😉

  5. Anna Sedini permalink
    februari 17, 2012 12:36 e m

    Underbart att höra att ni gillar Blingo ni också! Jag kommer gärna igen! /Anna Sedini, blingosäljare

    • februari 18, 2012 10:15 f m

      Vad kul att du hittade hit till min blogg! Du är välkommen igen! Men vi ses i April hos Desirée🙂 då ska jag handla sommar kläder🙂

Kommentera

