Skip to content

Mina små

februari 6, 2012

Det är så mycket känslor, ibland är dom arga och slåss, blir ledsna och gråter…men mest så är de finast i världen och otroligt kärleksfulla mot varandra.


Länge låg de i soffan såhär och tittade på film. De vill alltid vara nära varandra och det är så mycket kärlek mellan dem.

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. februari 6, 2012 11:28 e m

    Så fina de är!! Jag tror aldrig mina är stilla så länge att jag ens skulle hinna få en bild på de ihop. Knappt ens bara på en av dem, tycker det är en ständig rörelse hos oss, än värre om jag vill ta kort.

  2. februari 7, 2012 2:29 e m

    så underbara! i en nära och viktig relation känner man och uttrycker alla känslor.

Kommentera

