Skip to content

Saknar

februari 9, 2012

Innan jag åkte till skolan så tjaffsade jag med Nico. Jättefjantiga var vi, Nico kommer undan med att han bara är 3 år men jag är 32 år om två veckor och beter mig urbarnsligt, jag skäms. Och inte blev det bättre av att han åkte till sin farmor ikväll när jag var i skolan och stannar där över natten. Så jag får inte träffa honom förrän imorgon. Klump i magen och dåligt samvete. Usch!

De här två personerna fick mig ändå på lite bättre humör när jag kom hem 🙂


Nu ska jag ta den mindre av dem och mysa ner mig med honom i vår säng, hade velat ha Nico nära också 😦

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. februari 13, 2012 10:44 f m

    uuu det där känner jag igen. får ofta dåligt samvete på kvällen, när jag lagt mig och har tid att tänka över dagen. Får dåligt samvete över att jag med Eli hanterar en svår situation med irritation och arg ton, endast för att jag är trött. Men man får försöka att inte dömma sig själv så hårt, för man måste ju kunna visa olika känslor, en förälder är inte allt happy happy och resonerlig liksom. Ibland blir det fel och man kan bara erkänna det för sitt barn och säga förlåt det bli fel, jag älskar dig. besos!

    • februari 14, 2012 6:26 e m

      Ja fy, när man har tid att tänka så kommer den där ångesten och det är då man kommer på hur man egentligen skulle göra… Men i det hela stora så gör vi nog ett bra jobb ändå! Kraaam

Kommentera

