Skip to content

Skerry Reslig yellow

februari 12, 2012

Jag funderar på att önska mig dessa i födelsedagspresent MEN då undrar jag om någon vet om de är smala upptill?


Det borde stå någonstans hur breda de är upptill men icke…så om någon har dessa, vilken size är de över vaden i en strl 38-39? Skulle bli väldigt tacksam för svar!

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. februari 13, 2012 10:21 f m

    älskar gult! jättefina men har inget svar tyvärr 🙂

  2. Viking permalink
    februari 22, 2012 3:25 e m

    Hej.

    Har själv ett par fast blåa, det fanns inte gula i min storlek =(
    Hittade dena länk om det hjälper dig.
    http://www.endless.com/Tretorn-Unisex-Skerry-Reslig-Rubber/dp/B002L6H586/188-6533036-9093150?ie=UTF8&suppressRedirect=1

    Köpte mina på Amazone.com fungerade mycket bra =)
    http://www.amazon.com/Tretorn-Skerry-Reslig-Rubber-Yellow/dp/B0041D9LJS/ref=sr_1_3?s=shoes&ie=UTF8&qid=1329924250&sr=1-3

Kommentera

