Skip to content

Tråkiga dagar som följer samma mönster…

februari 15, 2012

Jag har mått skitilla idag och känt mig helt svag och yr ikväll…. Jag måste bli frisk så jag kan gå till skolan imorgon😦

Det är nåt knas med magen, jag klarar inte av kolhydrater just nu….bara proviva och jalla drickyogurt. Fan. Orkar inte!

Det händer ju inte så mycket såna här dagar. Jag pallar inte ens virka eller sy. Ingen lust och saknar energi och inspiration.

Det är mycket känslor här hemma.
Nicolas blir arg varje gång jag råkar säga ” Nico ”, vilket jag gör hela tiden. Jag råkade presentera honom som Nico på förra helgens barnkalas och det triggade igång det. JAG HETER NI-CO-LAS!!!! Arg som sjutton blir han på mig. Hela hela tiden.


Och Ossian har sovit ovanligt mycket nu ett par dagar, kanske av tristessen av att bara vara inne med en tråkig morsa.


Här med mina härliga hängpattar🙂

Ja, det är väl så det är nu. Oh just det, idag släpps Martins bands skiva ! Spännande!!

Skulle kunna recensera lite olika såpor som går på dagarna som jag kollat på nu när jag varit sjuk, Unga mödrar-Danmark, Real housewifes of…( alla möjliga olika. ), biggest looser ( 3 olika säsonger, Top Model, osv osv…men jag skippar nog det och går och lägger mig istället. God natt.

– Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer leave one →
  1. februari 15, 2012 9:43 e m

    schysst blomma på hängpatten! Är det en klänning eller tröja? wunderbara färger..meeeen hur rolig kan man vara när man har maginfluensa! Barnen ser glada o nöjda ut på korten. Hälsa nicolas🙂

    • februari 15, 2012 9:58 e m

      Ja gjorde ett försök med att pigga upp oss med färgglada kläder, det är en klänning🙂

      Hi hi ska hälsa Ni-co-las🙂

  2. februari 15, 2012 11:56 e m

    Åhh ja, som förälder får man icke göra fel😉 Men så länge de visar sin vilja och hävdar sig är de i alla fall friska!! Så otroligt söta barn du har, ser hur nöjda ut som helst!!!

Kommentera

