Skip to content

Syfestival eller familjehäng

februari 18, 2012

Martin har varit iväg till Finland och spelat på någon festival och sen åkte han direkt därifrån till GBG för inspelning av ytterligare musikvideos. Nu vill jag att han kommer hem!

Imorgon är det syfestival och jag ska egentligen dit med två stycken från skolan. Men nu börjar det kännas ovärt. Billiga tyger kan jag handla i sumpan på det enorma lagret och just nu behöver jag inget. Symaskinen som jag tänk köpa får jag 20% rabatt genom skolan.
Vore kul med lite workshops och lunch med andra sytokiga men fasen vad jag längtar efter en familjedag!

Hade ju gärna haft en fetare plånbok nu också, men pulka och korvgrillning ute är ju inte ruinerande!🙂

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. februari 19, 2012 6:48 e m

    Du är väl med på våra grupper på fejjan va? Vi Sytokiga t.ex?

Kommentera

