Skip to content

Energi

februari 20, 2012

Började dagen med att träffa vännen Sandra och hennes fina treveckors son, som sov sig genom hela dejten. Det var en energiboost.
Sen träffade jag och Ossian Pia och Nelson och promenerade, kikade loppisar, åt sushi sen hemma häng och middag tills det var dags att lägga barnen för natten. Heldagshäng, åh som jag hade längtat efter det!!


Ossian och hans fina vän Nelson.

Nu har jag äntligen fått tillbaka min energi, mer såna här dagar tack!!

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. Sandra permalink
    februari 20, 2012 10:10 e m

    Och gjorde mig världens tjänst som räddade HELA min dag 🙂 du är bästaste bästa Therese ❤

Kommentera

