Skip to content

Vår

februari 21, 2012

Idag har jag fått mysa med en tre veckors bebis, hur lyxigt som helst! Så oerhört fin liten bejbis! Och minst lika lyxigt var det att få hänga med hans mor, och äta semlor.
Sen träffade vi Pia och Nelson, promenerade till Skarpnäck, åt äcklig sushi och kikade på Loppis.
Solen sken och det var plusgrader.

Här omkring är det slaskigt och blött på marken men i eftermiddags när jag åkte till skolan på Odenplan var all snö väck!!


Jag är helt bubblig i kroppen och lite vårkär nu! Hoppas våren kommer lika tidigt som snön kom sent🙂


Nu håller vi på med grundmönster till byxor i skolan, och alla mått och siffror snurrar i huvudet på mig. Dessutom så hade jag knappt fått nån sömn inatt för Ossian har väldigt ont i tänder så han höll mig vaken flera timmar, så koncentrationen låg på minus ikväll så när det var 40 min kvar så gav jag upp och åkte hem.
Tur i oturen för då missade jag inte Big Brother….ja, nu erkände jag det också.

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

