Skip to content

Prinsessan

februari 23, 2012

Vad glad jag är för Victoria och Daniel! Att allt verkat gå bra.
Ingen har väl missat att jag är rojalist ut i fingerspetsarna och det här har jag väntat på i hela mitt liv, först bröllopet och sen deras första barn.

Innan jag åkte till skolan firade vi lite med prinsesstårta dagen till ära.
Nico grät en skvätt över att han inte fått se prinsessan än, och Martin suckade, han glider med, vi båda vet vad vi tycker och vi tycker inte lika, men vi kan leva med det och tårta tackar han inte nej till.

Däremot blev han lite störd över att jag köpte ett månadskort till honom med Victoria och Daniel, han tycker att det är pinsamt.


( månadskortet )

Jag tror på namnet Desirée, vad tror ni?

– Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer leave one →
  1. Hanna permalink
    februari 23, 2012 9:45 e m

    Alice, Ingrid, Astrid, Kristina, Sofia tror jag att namnen kommer vara.

  2. februari 23, 2012 11:41 e m

    Jag fattar inte, är verkligen nyfiken, varför är du det?

    • februari 24, 2012 11:04 e m

      Åh det är så många som undrar så det förtjänar nog ett eget blogginlägg 🙂

      • februari 24, 2012 11:49 e m

        Väntar på det 🙂

Kommentera

