Skip to content

Balans

februari 25, 2012

Ikväll var vi bortbjudna, hela familjen! Det är inte ofta det händer numera sedan vi fick barn. Jätte trevligt hade vi, god mat och glada barn.

Tidigare på dagen så var jag och Jenny på loppisrunda och fyndade en hel del, och nu ikväll fick jag en påse tyger, dukar och handdukar av en flyttande vän, tack! 🙂
Häromdagen lämnade vi flera påsar kläder till ” läkare utan gränser ”, och ofta när vi gör sånt får vi nåt annat, så även nu, när nåt åker ut kommer nåt annat in.

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. februari 25, 2012 10:56 e m

    låter som en underbar dag! Vad köpte du på loppisen? oh yes jag tror på Karma..då vi lånat ut pengar till någon fast vi inte har så det räcker själva, har det ofta kommit en inkomst från ett helt oväntat håll därefter 🙂

    • februari 25, 2012 11:32 e m

      Jag köpte pärlplattor, massa böcker, en duk och virk och stick beskrivningar 🙂

      Ja, jag brukar ge bort mycket saker, sånt som jag egentligen gillar men behöver någon annan det mer än mig så känns det inte bra att ha det kvar. Likadant med pengar! 🙂
      Tänk om alla kunde förstå hur bra det är!

Kommentera

