Skip to content

Min söndag

februari 26, 2012

Jag uppskattar helgerna mer än någonsin nu när Martin är hemma!

Vi tog en sväng via lekplatsen idag, det var minusgrader men vår i luften och solen sken.


Vi träffade på några vänner där och pratade bort vad som annars kan bli en tråkig stund, för det är inte min favorit syssla att hänga i parker.

Sen drog vi till Farsta och åt på Burger King och sen köpte Martin en klänning och doftljus till mig.
Det är nämligen min födelsedag idag. Hurra hurra.


( På Burger King gjorde Nico skuggdjur medan vi väntade, han var grymt duktig på det! )

Ikväll kom Pia och Nelson och jag fick en mumin mugg till vår samling🙂
Jag lagade lax men fick halsbränna redan innan jag började äta så jag fick mest se på när de andra åt. Men det gjorde inte så mycket, jag var mest glad att få så trevligt sällskap.

– Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer leave one →
  1. februari 26, 2012 10:44 e m

    Feliz cumple divina!! Här var det 14 grader idag!! Vilket grymt kort på Nico! vad har du för kamera?! un beso grande!!

  2. februari 27, 2012 1:05 f m

    BloggGrattis till dig med!!!
    Men du, jag led i ett halvår av halsbränna och pga av amning och inte fick ta mediciner, sen hamnade jag på akuten pga av det att jag inte fick medicinerna, hade så ont i magen att jag bara kunde stå rätt upp och skrika…magkatarr… Efter det kollade en doktor här inne http://www.janusinfo.se/v/Lakemedel-och-amning/Medel-vid-magsar-och-gastroesofagal-refluxsjukdom//?id=8417
    Och det verkar verkligen vara helt lugnt att omeprazol och amma, särskilt om man inte behöver ta tabletten ofta. Har du inte testat den så verkligen rekommenderar jag det så du slipper dina plågor, men kanske bäst att höra med en dr först om du vill känna dig hundra trygg.

    • februari 27, 2012 12:41 e m

      Åh tack! Vilket bra tips! Här ska jag undersöka vidare🙂

Kommentera

