Skip to content

Feber och födelsedagspresent

februari 28, 2012

Ossian feberyrade hela natten och har gnällt hela dagen.
Nico låg på soffan och kollade på TV, då och då sa han att han var smittad av Ossian och hade feber, men jag förklarade att Ossians feber inte smittade så han var nog frisk.
Däremot gnällde Nico mycket och ville inte äta men det var först när jag skulle hjälpa honom med en tröja som jag kände att han var stekhet! Stackarn var sjuk!


Vi skulle egentligen åka till svärmor och fira mig idag men nu blev det inte så. Istället kom hon hit och hämtade Nico och jag fick ett par örhängen som jag har önskat mig länge!


Undrar hur lång tid det tar innan jag ligger sjuk med tanke på mitt icke existerande immunförsvar😦
Den enda trösten är att jag kan ligga sjuk med snygga örhängen he he…

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

