Skip to content

Ögonblick

mars 1, 2012

I julklapp av Martin fick jag den här helt fantastiska almanackan.
Ögonblick heter den och det är just det jag använder den till.


Här skriver jag allt lustigt som Nico säger.

Idag har jag skrivit in

”- mamma, ska inte du till skolan idag?- Nej. – Jag tycker att du borde det, gå dit och stanna där ”

Eller när jag kom ut i vardagsrummet med en nybadad Ossian och Nico utbrast ” åh där är han ju, Ossian! Min bebis, min söta söta lilla bebis!”

Sånt som får mig att le, speciella ögonblick som inte får glömmas…

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. Annelie permalink
    mars 1, 2012 4:55 e m

    vilken fin present!!! det börjar komma mycket roliga kommentarer här med nu när språket är rejält pågång! har funderat på en bok och skriva sådär, men tänkte ta vilken ”skrivbok” som helst, men den här var ju vacker som bara den. Är det ngt speciellt inne i boken, dvs uppdelningar och text för hur man kan skriva?

Kommentera

