Skip to content

Energi

mars 4, 2012

Det är verkligen nåt som händer på våren, vi håller på att komma ur en lång koma och nu vill vi ha energi!

Vi har bestämt oss för att ändra kosten och röra oss mer, vi har hamnat i dåliga vanor med för mycket socker.

Nu är jag på jakt efter enkla middagar som är nyttiga, ge mig!

Till frukost äter vi spenat-smoothie och barnen får en smörgås till den, jag och Martin hoppar över onödiga kolhydrater.
Och vi märker skillnad!


Snön och isen har smält från fotboll-basket-bandy plan som ligger på baksidan av vårt hus, så där sprang vi runt på förmiddagen🙂

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. Sandra permalink
    mars 4, 2012 4:23 e m

    Jag ska också dra igång en nyttigare livsstil här, låt oss peppa varandra! Jag måste få energi… Kram

    • mars 4, 2012 10:13 e m

      Ja, låter hur bra som helst!! Jag ser fram mot många promenader i vår! Kram på dig!

Kommentera

