Skip to content

Drömmar

mars 5, 2012

Inatt verkar ha varit en riktig ”dröm-natt”.
Martin drömde att han tappade sina tänder, Nico drömde att hans bästa kompis doppade sin fot i toaletten med strumpor och jag drömde att vi var skyldiga torpeder 40 000 och att en kompis och hennes barn blev överkörda av en tankbil när de var ute och cyklade… Phu….

– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer leave one →
  1. mars 5, 2012 10:11 f m

    Ush, men betyder inte att tappa tänderna att man ska bli rik. Stora pengar på väg. Har för mig det får hoppas att det är så!

    • mars 6, 2012 11:20 f m

      Är det så? Hoppas det! Hade för mig att det betydde att någon skulle dö :-(, men jag gillar det här med pengar mer…

  2. mars 6, 2012 11:05 f m

    jag är lite nojjig med en del drömmar, har fått för mig att jag drömmer en del sanning drömmar sedan det visat sig att flertalet skett. Antingen precis som i drömmen, eller liknande. Har uppfattat drömmarna som en förvarning då och måste därför alltid säga till dem de handlar om känns det som..:/ Men ofta drömmer man ju sådant man tänkt på innan man somnat eller läst/sett på tv, ofta blir det en enda mixa av allt under dagen, antar att man bearbetar intryck eller något . Vad tror du om drömmar?

    • mars 6, 2012 11:24 f m

      Jag blir också nojjig …. Har haft mycket speciella drömmar och fått besök av folk som dött , drömmar som jag tror stenhårt på!
      Och sanndrömmar och sånt… Hatar mardrömmar, känslan av obehag stannar kvar i flera dagar…

Kommentera

