Skip to content

Nåt åt det här hållet…

mars 6, 2012

Såhär har jag tänkt…
Göra oss av med våra fula aluminium möbler och köpa det här från Ikea : ( om jag inte hittar nåt fint second hand )


En soft solstol för barnen att klättra på.Och ljusslingor, även de från Ikea…


Och matta från rusta:


Flamingo och blommor från Kitsch :


Ett parasoll fattas dock, helst ett klargult eller orange, nån som vet var det säljs?

– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer leave one →
  1. mars 6, 2012 11:07 f m

    tjusiga kombinationer!! Mycket färg gött!! Eli hälsar att han gillar flamingon 🙂

    • mars 6, 2012 11:26 f m

      Om ni kommer upp i sommar så ska jag verkligen köpa en sån, till Elians ära 🙂

  2. mars 7, 2012 8:26 e m

    Det där blir nog glatt och fint!! Har inte såna där trädgårdsbutiker parasoller tro? Men har jag drömt att ni redan har en sån stol, den gula? Eller har du bara velat ha innan kanske och visat en bild på den?.

    • mars 7, 2012 8:39 e m

      Jag tror jag skrev om den förra sommaren! Vilket minne!!! 🙂

Kommentera

