Skip to content

Dagbarnet

mars 8, 2012


Idag behöll jag Nico hemma eftersom jag ska till skolan ikväll, annars hade jag bara haft en timma tillsammans med honom på hela dagen!
Om jag hade fått välja så hade Nico gått enbart tre dagar i veckan hos dagmamman nu när jag är föräldrarledig, men han vill gå dit varje dag! Även helger!


Idag har vi gjort stämplar av potatis och lyssnat på Nicos favoritgrupp ” Kiss ”…. Jag tror att han gillar namnet mer än musiken.

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. mars 8, 2012 12:35 e m

    Haha,varje dag, det måste ändå känns tryggt att han trivs så mycket där!?
    N.. är nog mest fascinerand över hur de ser ut, har inte sagt nått om namnet..

  2. mars 9, 2012 7:07 f m

    Vad skönt att han trivs så bra!!! Tack för stämpla potatis bilden, hade glömt att man kan göra det🙂 nu ska vi också stämpla potatis!

Kommentera

