Skip to content

Ögonblick

mars 8, 2012


Jag fick en frågan om den här boken som jag skriver in vad som kommer ur barnens munnar , det är en almanacka med otroliga illustrationer gjorda av Catalina Estrada och visdomsord av Paulo Coelho.
Den heter Ögonblick och det är det jag har den till.


– Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer leave one →
  1. mars 8, 2012 12:37 e m

    Åh fin, en sån verkar ju jättebra för att minnas.

  2. mars 9, 2012 7:09 f m

    tack för att du la upp ett så tydligt svar!🙂 Den var lika underbar som jag tänkt mig, med bra bilder och uppdelningar!! Var köpte M den?

    • mars 10, 2012 6:31 f m

      Martin köpte den i en New Age butik men den finns på bokia också!

Kommentera

