Skip to content

Docka

mars 10, 2012

Ikväll blev jag klar med Ossians docka.
Först tänkte jag göra en vanlig docka till honom, sen kom jag på att han struntar i små bebisar och hans favorit är jag, så det blev en docka inspirerad av mig själv….och visst får man lite Lady Dahmer vibbar?!


( Är du trött på skeva ideal så räck upp en hand! )

– Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer leave one →
  1. mars 11, 2012 11:47 f m

    fan vad fin theres nu får du starta nätshop

  2. mars 11, 2012 10:50 e m

    Haha vad du är rolig. Underbar! Kram

  3. mars 11, 2012 11:41 e m

    Wow vilken docka!!! unik!!

Kommentera

