Skip to content

Sol och min kända mamma-docka

mars 14, 2012

Jag hinner inte blogga lika mycket när vädret är såhär bra, vi passar på att vara ute och njuta för man vet ju aldrig om ett snöoväder drar in. För 56 år sedan idag var det -6 grader och snö, så man vet aldrig i månaden Mars.


Och igår la jag upp min virkade docka i ett forum om håriga armhålor på FB och vips så ville flera beställa, det är tråkigt att virka samma samma men jag ska göra tre stycken, två till vänner och en till självaste Lady Dahmer som gärna vill ha en, jättekul! Hon är värd en, en bra och inspirerande kvinna det där, sånt ska uppmuntras, dessutom är den ju väldigt lik henne🙂
Men sen räcker det.


Det var sannerligen en egoboost att över 150 personer gillade och kommenterade dockan, både på ett forum och på min fb sida ha ha ha , riktigt otippat. Och i skolan igår kväll hörde jag några prata om den i cafeterian. Min mamma docka har blivit en snackis🙂

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. mars 14, 2012 8:47 e m

    Där ser du det var det jag sa!!! Starta nätshop, du kan påverka normbrytande genom försäljning och rykte. Skitbra väg för att förändra industrin som matar ut barbiedolls and bloody Ken jerks. Besos

  2. mars 14, 2012 8:48 e m

    underbar bild på Ossian..njutaren!

Kommentera

