Skip to content

Vad händer?

mars 16, 2012

Imorse kräktes Nico mitt i ett skratt, helt otippat och det förvånade oss allihop, och allra mest Nico.
Han kände sig inte sjuk och ville gå till dagmamman men ifall ifall så behöll jag honom hemma, för han och de andra barnens skull. Vill inte smitta ner andra, vet ju hur överjävligt det är när man själv drabbas!


Hela dagen har han varit över-pigg och väldigt frisk. Ossian och han har tjaffsat och varit på varandra konstant och mitt humör har varit i botten, dessutom har jag stukat foten och hoppar på ett ben och som om inte det vore nog så har jag en stor jäkla afte-blåsa i munnen som gör att jag knappt kan äta, och när jag har ont är jag inget vidare sällskap😦


Så nu i efterhand när vi lagt oss så tänkte jag att han nog hade kunnat gå till dagmamman…och precis då tanken slog mig så hör jag honom kräkas från sitt sovrum. jahapp, det var väl tur att han stanna hemma då. Och helgen får ägnas åt att tvätta spyiga sängkläder istället för utflykt med Martins jobbarkompis och son, Nico hade sett fram mot det och så skulle de rida för första gången, skit också!😦

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. mars 17, 2012 12:14 f m

    Nee vad himla hemskt jobbigt. Hoppas att det är nån snabb och enkel variant, om det nu finns sådana. Tycker synd om er, det skall ju vara vår och över!! Hoppas att ni andra slipper och redan bättre i morgon!

  2. Sandra permalink
    mars 17, 2012 6:43 f m

    Fy stackars nico! Hoppas ni andra klarar er! Och sen blir ni friska och vi går till starrmyran och rider🙂

Kommentera

