Skip to content

Ernst Billgren

mars 17, 2012

Ernst, min stora idol/ förebild/ inspirations källa , släpper den 24:e Mars en barnbok. Nedräkning pågår. Kan inte bli annat än bäst!

20120317-132154.jpg

För ett par år sedan följde jag med Unni Drougge på hans vernissage i Kungliga hovstallarna för en annan bok, Ernst var väldigt trevlig och speciell. Jag fick en bok av honom som han skrev i till mig och målade en anka…den boken är på min topp tre över grejjer som jag skulle rädda om det började brinna.

20120317-133157.jpg

Unnis förläggare, Unni och jag. Jag ser väldigt osympatisk ut, och slips?! Får skylla på att det var 2006 …

2 kommentarer leave one →
  1. mars 17, 2012 2:08 e m

    Vad spännande boksläpp! Är du släkt med Unni drogge? Du ser inte alls osympatisk ut! puss

    • mars 17, 2012 3:19 e m

      Ja visst är det! Kan inte bli annat än fantastiskt!!
      Nä, jag och Unni var kompisar och hängde mycket förr i tiden, men när jag fick barn så blev det mindre och nu har jag inte träffat henne på evigheter, tyvärr.

Kommentera

