Skip to content

Kräk, gyn och bajs

mars 21, 2012

Dagen började med att Ossian kräktes, jag misstänker förstoppning för han var pigg och glad och inte direkt brydd varken före eller efter. Men det grusade lite planer så som virkhäng på förmiddagen. Som tur var sprang jag på en gammal vän och promenerade och pratade av mig. Vädret har varit fantastiskt idag och det är så vackert här omkring så det var balsam för själen.


Sen drog jag till gyn eftersom jag gått 15 månader utan mens, och han kunde se att just idag har jag ägglossning, hur otippat är det? Jag frågade honom om cancer, cystor och blodsamlingar i magen, men jag hade inget av det så nu känns det som att jag har fått livet tillbaka!
Och när vi satt i väntrummet så släppte Ossians 3-dagars förstoppning😉
Så trots dålig start så blev det en bra dag.

– Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer leave one →
  1. mars 21, 2012 6:06 e m

    Vad skönt, jag anade något sådant för att jag kände igen känslan du beskrev innan. Häftigt egentligen att de kan se äggen! Skönt med att ossian inte har magsjuka. N har nått jätte konstigt, som två olika sjukdomar samtidigt och 1177 tyckte vi kan vänta tills imorgon. Hemska timmar tills dess.

  2. mars 21, 2012 7:00 e m

    Vilket glädjande inlägg. sådan lättnad, lycka, när oron över något släpper och man får den där ljusa varma känslan. Kramar i mängder. Underbar bild på dig och Ossian

  3. Sandra permalink
    mars 21, 2012 7:11 e m

    Åh vad skönt att kunna släppa det! Kram!

Kommentera

