Skip to content

Ikea, Stoff o stil, Zetas …

mars 23, 2012

Om den här dagen skulle betygsättas så skulle den få 9,5/10. En riktigt bra dag!

Började med en kaffe i trädgården med ett par andra mammor som lämnat sina barn hos dagmamman. Sen åkte jag, Ossian och Jenny till Ikea och åt lunch. Tre rätters för 44 kr, älskar Ikea! En snabb kik där och ett par saker inhandlades och sen vidare till nyöppnade tygbutiken Stoff och Stil. Väldigt fin butik, stor och ljus. Lätt att hitta i, allt sorterat efter färg. Snygga tyger och bra priser. Inspirerande! Blev tyger till byxor och mössor.


Avslutade gjorde vi i Zetas Handelsträdgård med kaffe och mäktig nötkaka. Ett ställe där jag hade kunnat sitta resten av dagen. Lugnt och skönt, sol och vacker omgivning.

Att betyget inte blev en 10:a berodde på att jag blev åksjuk. Kaffe innan bilfärd var inget vidare för min mage och i nästan 2 timmar knasade det, nötkakan kan ha bidragit också. En stund trodde jag att det var vinterkräken som drabbat mig igen, sen tog jag mig i kragen och ignorerade illamåendet, tog med mig Martin och barnen till Farsta och åt middag där och köpte vårskor och spel till Nico.

Kvällen intensiv lektes, och så spelade vi spel. Glatt och jättekul. Fredags MYS!😉


Ossian har fått ärva jättemycket fina kläder av Blixa, bland annat den här underbara tröjan! Tack igen🙂

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. mars 24, 2012 8:26 f m

    Låter som en helt underbar dag, ser fram emot vad det ska bli av tygerna!

Kommentera

