Skip to content

Löss

mars 26, 2012

Det bor löss i håret på en del dagbarn fick vi veta idag. Luskam köpt och det blir nog första gången barnens hår helt och hållet kammas, de har bra hårkvalite som inte tovar deras hår. Dvs de har inte ärvt mitt barr.


Vad skönt att jag inte har dreads nu, det hade kunnat ge mig panik!


Back in the days, dreads, solbränd och lite småpackad 😉
Vilken skön skillnad mot nu, tunnhårig, blek och bloggar om luskammar! 🙂

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. mars 26, 2012 6:10 e m

    Vad skönt att slippa tovor för barnen, E har ärvt mitt lätt tovade hår. Det gör så ont att kamma så vi försöker reda ut med händerna då och då. Kanske ni slipper lössen iaf. Vi hängde och sov över i samma säng som några polare i julas, som hade fått löss från en förskola, men inga ville hoppa över till oss. Tycker du ser dig lik ut på foto då och nu, lika vacker. Ser ingen skillnad på hårkvalitet eller hudfärg alls, bara din makeup. Men jag förstår hur du menar, jag själv känner oxå stor skillnad från mina party-dagar till nu 2barns mamma 😉 Ska bli roligt att ses live någon dag!!! så får vi se vem som är blekast hahaha besos para toda la familia Lopéz!!

Kommentera

