Skip to content

Blocket

mars 28, 2012

Idag la jag ut en annons på stolar på blocket och bara 3 min efter att de lagts ut så ringde en man och ville köpa dem. Han ville komma direkt men jag fick dåliga vibbar och föreslog lite senare. Jag fick känslan av att han spånade lite för han frågade om jag kunde hjälpa till att bära eller om det fanns någon mer hemma och sådär.
När jag sa att min man kunde hjälpa honom så avslutades samtalet snabbt och sen ringde han upp och sa att han inte hann komma. Riktigt skum var han.
Jag gillar inte att lägga ut annonser på blocket, känns som att det finns mycket konstigt folk där och att alla vill våldta mig.

Nån som vill köpa dessa stolar? 6 stycken för 500 kr ( nypris 400 /styck )


– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. mars 28, 2012 5:50 e m

    Uha vad skum typ. Sjukt att behöva tänka så mycket på vad man gör. Jag vågar inte ta mitt namn el nummer, tar min mans. Även när jag hör av mig och vill köpa, ja inte om jag ringer, men vid mail. Förutom på tradera tycker jag det mest är män annonserna står på.

  2. mars 31, 2012 8:40 e m

    kusligt alltså..det finns en del skummisar både på blocket och nätet. hua hua

Kommentera

