Skip to content

Bajs-face

mars 29, 2012

Dagmamman frågade lite försiktigt häromdagen om det stämde att jag har en liten flicke-bebis i magen, Nico hade nämligen pratat om det i flera dagar….( tack Nico! )

När jag pratade med Nico om det hemma och sa att jag inte hade någon bebis i magen utbrast han chockat :
”-VA??? Men vad har du i magen då? Du måste ha en bebis där, jag MÅSTE ha en bebis till!! ”

Bebis får vänta.

Ikväll hade Martin på sig den fulaste t-shirten som gjorts, och jag sa det till honom. Då blev Nico åter igen upprörd och tyckte att jag var elak.

” den är inte alls ful, det är samma färger som Barca-laget där Messi spelar , in your face mamma, in your BAJS-face!! ”

Jösses.

– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer leave one →
  1. mars 29, 2012 8:41 e m

    Alltså Nico, är han jordens roligaste 3-åring eller?🙂 helt fantastiskt, jag måste få träffa honom!🙂

    • mars 30, 2012 8:24 f m

      Faktiskt Lisa, vi borde ses allihop i vår/sommar och ta ett litet strandhäng med barnen!

  2. mars 29, 2012 11:30 e m

    Haha, va, vilka härliga, inte så härliga, men ändå härliga ord!!

  3. mars 31, 2012 8:36 e m

    Så intressant att höra allt som kommer ur deras underbara munnar numera, så mycket tankar och roligheter!🙂

Kommentera

